Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Chip tuning

Chip tuning grubo receno predstavlja povecanje snage i obrtnog momenta na vozilima koja ispunjavaju uslove za isto, a testiranje se vrsi na dyno testu(inicijalni test). Ukoliko vozilo zadovolji na inicijalnom testu iscitava se originalni softver iz ECU-a (elektronika motora) te se isti modifikuje i testira ponvno.

Isčitavamo i modufikujemo isključivo sadržaj vašeg motornog računara ECU-a. Originalni softverom, na osnovu snimljenog loga i izmerene snage prilagođavamo parametre rada motora. Dugogodišnje iskustvo pomaže nama da precizno podesimo rad vašeg motora za bolje performanse.

CHIP TUNING razvrstavamo u 3 grupe, Stage 1 (optimalno), Stage 2, Stage 3 tuning.

Stage 1 predstavlja tuning za koji nisu potrebne dodatne mehanicke modifikacije kao sto je slucaj za Stage 2 ili Stage 3 (Turbina, Intercooler, dizne, usis, izduvni sistem).

FAQ

Dali je stetno po motor
Stage 1 (Optimum) je tuning vozila u okviru granica koje ne nanose posljedice na komponente motora, logiranje parametara na dyno testu odredjujemo te granice

Koliko kosta Stage 2 za moje vozilo
Da bi radili Stage 2 na vozilu potrebno je da prvo odredite snagu do koje zelite da idete te nakon toga spremite potrebne komponente(tubina, ic, itd…). Bitno je naglasiti da mi ne radimo cip na cip, stage 2,3,5 kako bi vam izvukli novac, sve dok su na vozilu fabricke komponente spada u Stage 1(malo jaci ili slabiji ali u gupu Stage 1)

Dali se poveca potrosnja nakon tuninga
Stvar koja iskljucivo ovisi o vozacu, i koliko vam je teska noga. Ukoliko ste tip agresivnijeg vozaca, hoce! Potrosnja u vecini slucajeva ostaje ista, te je moguce i da se smanji u normalnim uslovima voznje!